vrijdag 26 maart 2021

Lange paaaaaaaaaaaspauze

Geniet allemaal van deze lange paaspauze!



Jullie gaan zo goed om met al die maatregelen...

Jullie gaan zo goed om met de teleurstelling van wederom een KLASSE die niet kan doorgaan...

Ik ben FIER op jullie!

Dus zorg er maar voor dat jullie de batterijen goed opladen!


Neem de tijd om te spelen te ravotten te fietsen te wandelen te genieten te rusten en te leren, op welke manier dan ook!


Ik heb Bingel volgegooid; Doe mij gerust een mailtje als jullie nog meer oefeningen willen!

Ik heb jullie een bundel herhalingsoefeningen voor wiskunde en taal bezorgd en een leerlijst voor W.O.! Laat jullie gaan :-)

Maar geniet ook, veilig en wel in jullie kleine bubbel!


Vrolijk Pasen alvast, 

ik wens jullie veel lekkere chocolade eitjes! 

Ik hoop stiekem op de witte met pralinévulling ;-)


Tot snel!!

Juf Jella



Geen opmerkingen:

Een reactie posten