vrijdag 24 februari 2017

En is dat hier een bonte klas? Jaaaaa, dat is een bonte klas!

En is dat hier een bonte klas?
Jaaaa, dat is een bonte klas!

't Is fijn, 't is fijn, 
op carnavalsfeest te zijn!

't Is fijn, 't is fijn, 
op carnavalsfeest te zijn!


                                             

Ik ben Jack Sparow... 
En wordt gezocht door onderstaande superhelden!
Catch me if you can ;-)



Pas maar op want Wonder Woman is daar!! 
Ik verdrijf het kwaad!
Maar, ik moet snel gaan want ik krijg een oproep!
Bye


Ik ben Harley Quinn...
Ik heb mijn knuppel altijd bij me, dus pas maar op! 
En... Als je Batman ziet? Zeg dan maar dat ik hem zoek!!


Hier komt Super Girl!
Ik kom vandaag het kwaad bestrijden!!!


UGH!
Ik ben Pocahontas.
En straks doen we met z'n allen de indianendans!


Goeiedag!
Ik ben de Halloween-bruid! Ik hou van spinnen en spinnenwebben en alles wat zwart of 
donker is! Dee meest vieze dieren zijn mijn vrienden..
Verder hou ik ook van skeletten en enge dingen...



Hallo! Ik ben Carmenneke, 
en past maar op want ik smijt met mijn sjakosh!!!


Ik ben Jule en ik ben vandaag S.W.A.T.-politie!
Als  er brand is, ben ik er meteen en ook bij een inbraak ben ik van de partij! Ook een overval of een aanslag kan ik niet aan mij laten voorbij gaan! Zelfs een wereldoorlog kan ik aan, dus pas maar op.




Enig idee hoe gevaarlijk ik ben? 
Je weet niet WIE ik ben, dus PAS MAAR OP!!!



'Madammen in een bontjas zijn gemeen' 
;-)



Deze dames maakten een portret van alle figuren in onze klas!
KNAP WERK!!

En daarna waren er pannenkoeken!
Met bloemsuiker, siroop, bruine suiker, choco, witte suiker of confituur...
Smakelijk!



En daarna...
FEESTJE

 




4 opmerkingen:

  1. Een geluk dat het een man in een bontjas is, en geen madam ;-)
    Groetjes van Stien de kaboutercheerleader,
    Cedric de politieagent
    Mattias de politieagent
    Kyara de soldatin
    Charlotte de indiaan
    Manon de Indische danseres
    Jarne de ridder
    Storm de banaan
    Charlotte de cowgirl
    Sander de punker
    Kaylee de beer
    Lara de cheerleader
    Gabriël de hotdog
    Lara de pirate
    Morgan de Indische zangeres
    Zita de politieagente
    Lander de bierfles
    Chelsea de cowgirl
    Olivier de ridder
    Juf Elke, het middeleeuws geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was super tof hopelijk nog zo leuke momenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en waar/wat was juf Jella dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juf Jella was verkleed als fotograaf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen